Rok I | Blok | ECTS | Wymiar godzin | Forma zajęć | Forma zaliczenia |
---|---|---|---|---|---|
Semestr 1 | |||||
Logika i teoria mnogości I | M | 5 | 30+30 | w+ćw | egz+z/o |
Wprowadzenie do matematyki I | M | 5 | 30+30 | w+ćw | egz+z/o |
Wstęp do informatyki | I | 5 | 30+30 | w+lab | egz+z/o |
Jak działa mózg: od neuronu do świadomości | N | 2.5 | 30 | w | egz |
Wstęp do językoznawstwa ogólnego | L | 2.5 | 30 | w | egz |
Wstęp do kognitywistyki | K | 2.5 | 30 | w | z/o |
Metodologia badań psychologicznych | P | 4 | 30 | w | egz |
Lektorat z języka obcego [1] | J | 2 | 60 | lekt | z/o |
BHP | O | 0.5 | 4 | z | |
Ochrona własności intelektualnej | O | 0.5 | 4 | z | |
W-F [2] | O | 0.5 | 30 | z | |
Razem (semestr 1): | 30 | 398 | |||
Semestr 2 | |||||
Logika i teoria mnogości II | M | 5 | 30+30 | w+ćw | egz+z/o |
Wprowadzenie do matematyki | M | 5 | 30+30 | w+ćw | egz+z/o |
Wstęp do filozofii | F | 2.5 | 30 | konw | z/o |
Podstawy statystyki | M | 8.5 | 30+30+30 | w+ćw+lab | egz+z/o+z/o |
Procesy poznawcze | P | 4 | 30 | w | egz |
Psychologia eksperymentalna | P | 2.5 | 30 | ćw | z/o |
Lektorat z języka obcego [1] | J | 2 | 60 | lekt | z/o |
W-F [2] | O | 0.5 | 30 | z | |
Razem (semestr 2): | 30 | 390 | |||
Razem (rok I): | 60 | 788 | |||
Rok II | Blok | ECTS | Wymiar godzin | Forma zajęć | Forma zaliczenia |
Semestr 3 | |||||
Psychologia rozwoju poznawczego | P | 2.5 | 30 | w | egz |
Academic writing + prezentacja danych | K | 2.5 | 30 | konw | z/o |
Filozofia umysłu I | F | 4.5 | 30+30 | w+ćw | egz+z/o |
Filozofia języka I | F | 4.5 | 30+30 | w+ćw | egz+z/o |
Programowanie i projektowanie obiektowe | I | 5 | 30+30 | w+lab | egz+z/o |
Pracownia EEG | N | 2.5 | 30 | lab | z/o |
Lingwistyka I | L | 4.5 | 30+30 | w+ćw | egz+z/o |
Lektorat z języka obcego [1] | J | 2 | 60 | lekt | z/o |
W-F [2] | O | 0.5 | 30 | z | |
Razem (semestr 3): | 28.5 | 390 | |||
Semestr 4 | |||||
Psycholingwistyka eksperymentalna | P | 2.5 | 30 | konw. | z/o |
Sztuczna inteligencja | I | 5 | 30+30 | w+ćw | egz+z/o |
Lingwistyka II | L | 4.5 | 30+30 | w+ćw | egz+z/o |
Analiza sygnałów EEG | N | 2.5 | 30 | lab | z/o |
Metody badania funkcjonującego mózgu | N | 2.5 | 30 | w | egz |
Lektorat z języka obcego [1] | J | 2 | 60 | lekt | z/o |
Egzamin certyfikacyjny z języka obcego [1] | J | 2 | 0 | z/o | |
W-F [2] | O | 0.5 | 30 | z | |
Moduł specjalizacyjny I [3] | 10 | 120 | w+ćw | egz+z/o | |
Statystyka II | M | 5 | 30+30 | ||
Teoria obliczeń | M | 5 | 30+30 | ||
Filozofia języka II | F | 5 | 30+30 | ||
Filozofia umysłu II | F | 5 | 30+30 | ||
Razem (semestr 4): | 31.5 | 420 | |||
Razem (rok II): | 60 | 810 | |||
Rok III | Blok | ECTS | Wymiar godzin | Forma zajęć | Forma zaliczenia |
Etyczne problemy w kognitywistyce | K | 2.5 | 30 | konw | z/o |
Seminarium licencjackie | K | 5 | 60 | sem | z/o |
Licencjacki grupowy projekt badawczy | K | 14.5 | 60 | proj | z/o |
Praktyki licencjackie [4] | K | 5 | 90 | prakt | z |
Przedmioty ogólnouniwersyteckie [5] | O | 8 | 90 | z/o | |
Moduł specjalizacyjny II [6] | 25 | 330 | w, ćw, proj | egz, z/o | |
Razem (rok III) | 60 | 620 | |||
Razem 3 lata: | 180 | 2218 |
- Student może obrać dowolny język obcy w ramach lektoratu i odpowiednio podejść do egzaminu certyfikacyjnego z dowolnego języka. Jednakże podstawowym językiem obcym w kognitywistyce jest język angielski, którego znajomość bierna i czynna jest wymagana w programie (por. efekty kształcenia K_U20, K_U21, K_U22).
- Student może zaliczyć przedmiot W-F do końca 5-ego semestru.
- Student wybiera przedmioty realizujące przynajmniej 10 punktów ECTS z puli czterech przedmiotów wchodzących w skład Modułu Specjalizacyjnego I. Wszystkie cztery przedmioty oferowane są co roku.
- Student może realizować praktyki studenckie od 4-ego semestru studiów.
- Student może zaliczyć przedmioty ogólnouniwersyteckie w dowolnym semestrze.
- Student wybiera przedmioty, zdobywając przynajmniej 25 punktów ECTS, z puli przedmiotów składających się na Moduł Specjalizacyjny II. Corocznie będzie podejmowana decyzja, które przedmioty specjalizacyjne będą oferowane. Moduł Specjalizacyjny II obejmie co najmniej dziesięć przedmiotów. Będzie dobrą praktyką, jeżeli przedmioty specjalizacyjne prowadzone będą również przez prowadzących seminaria licencjackie.