| Semestr 1 | | | | | |
| Logika i teoria mnogości I | M | 5 | 30+30 | w+ćw | egz+z/o |
| Wprowadzenie do matematyki I | M | 5 | 30+30 | w+ćw | egz+z/o |
| Wstęp do informatyki | I | 5 | 30+30 | w+lab | egz+z/o |
| Jak działa mózg: od neuronu do świadomości | N | 2.5 | 30 | w | egz |
| Wstęp do językoznawstwa ogólnego | L | 2.5 | 30 | w | egz |
| Wstęp do kognitywistyki | K | 2.5 | 30 | w | z/o |
| Metodologia badań psychologicznych | P | 4 | 30 | w | egz |
| Lektorat z języka obcego [1] | J | 2 | 60 | lekt | z/o |
| BHP | O | 0.5 | 4 | | z |
| Ochrona własności intelektualnej | O | 0.5 | 4 | | z |
| W-F [2] | O | 0.5 | 30 | | z |
| Razem (semestr 1): | | 30 | 398 | | |
| Semestr 2 | | | | | |
| Logika i teoria mnogości II | M | 5 | 30+30 | w+ćw | egz+z/o |
| Wprowadzenie do matematyki | M | 5 | 30+30 | w+ćw | egz+z/o |
| Wstęp do filozofii | F | 2.5 | 30 | konw | z/o |
| Podstawy statystyki | M | 8.5 | 30+30+30 | w+ćw+lab | egz+z/o+z/o |
| Procesy poznawcze | P | 4 | 30 | w | egz |
| Psychologia eksperymentalna | P | 2.5 | 30 | ćw | z/o |
| Lektorat z języka obcego [1] | J | 2 | 60 | lekt | z/o |
| W-F [2] | O | 0.5 | 30 | | z |
| Razem (semestr 2): | | 30 | 390 | | |
| Razem (rok I): | | 60 | 788 | | |
| | | | | |
| Rok II | Blok | ECTS | Wymiar godzin | Forma zajęć | Forma zaliczenia |
| Semestr 3 | | | | | |
| Psychologia rozwoju poznawczego | P | 2.5 | 30 | w | egz |
| Academic writing + prezentacja danych | K | 2.5 | 30 | konw | z/o |
| Filozofia umysłu I | F | 4.5 | 30+30 | w+ćw | egz+z/o |
| Filozofia języka I | F | 4.5 | 30+30 | w+ćw | egz+z/o |
| Programowanie i projektowanie obiektowe | I | 5 | 30+30 | w+lab | egz+z/o |
| Pracownia EEG | N | 2.5 | 30 | lab | z/o |
| Lingwistyka I | L | 4.5 | 30+30 | w+ćw | egz+z/o |
| Lektorat z języka obcego [1] | J | 2 | 60 | lekt | z/o |
| W-F [2] | O | 0.5 | 30 | | z |
| Razem (semestr 3): | | 28.5 | 390 | | |
| Semestr 4 | | | | | |
| Psycholingwistyka eksperymentalna | P | 2.5 | 30 | konw. | z/o |
| Sztuczna inteligencja | I | 5 | 30+30 | w+ćw | egz+z/o |
| Lingwistyka II | L | 4.5 | 30+30 | w+ćw | egz+z/o |
| Analiza sygnałów EEG | N | 2.5 | 30 | lab | z/o |
| Metody badania funkcjonującego mózgu | N | 2.5 | 30 | w | egz |
| Lektorat z języka obcego [1] | J | 2 | 60 | lekt | z/o |
| Egzamin certyfikacyjny z języka obcego [1] | J | 2 | 0 | | z/o |
| W-F [2] | O | 0.5 | 30 | | z |
| Moduł specjalizacyjny I [3] | | 10 | 120 | w+ćw | egz+z/o |
| Statystyka II | M | 5 | 30+30 | | |
| Teoria obliczeń | M | 5 | 30+30 | | |
| Filozofia języka II | F | 5 | 30+30 | | |
| Filozofia umysłu II | F | 5 | 30+30 | | |
| Razem (semestr 4): | | 31.5 | 420 | | |
| Razem (rok II): | | 60 | 810 | | |
| | | | | |
| Rok III | Blok | ECTS | Wymiar godzin | Forma zajęć | Forma zaliczenia |
| Etyczne problemy w kognitywistyce | K | 2.5 | 30 | konw | z/o |
| Seminarium licencjackie | K | 5 | 60 | sem | z/o |
| Licencjacki grupowy projekt badawczy | K | 14.5 | 60 | proj | z/o |
| Praktyki licencjackie [4] | K | 5 | 90 | prakt | z |
| Przedmioty ogólnouniwersyteckie [5] | O | 8 | 90 | | z/o |
| Moduł specjalizacyjny II [6] | | 25 | 330 | w, ćw, proj | egz, z/o |
| Razem (rok III) | | 60 | 620 | | |
| | | | | |
| Razem 3 lata: | | 180 | 2218 | | |