| Rok I | ECTS | Wymiar godzin | Forma zajęć | Forma zaliczenia |
|---|---|---|---|---|
| Semestr 1 | ||||
| Logika i teoria mnogości I | 4 | 60 | w+ćw | egz+z/o |
| Wprowadzenie do matematyki I | 5 | 60 | w+ćw | egz+z/o |
| Jak działa mózg: od neuronu do świadomości | 3 | 30 | w | egz |
| Wstęp do kognitywistyki | 3 | 30 | w | egz |
| Wstęp do językoznawstwa ogólnego | 3 | 30 | w | egz |
| Metodologia badań psychologicznych | 3 | 30 | w | egz |
| Podstawy statystyki | 4 | 60 | kon | egz |
| E-learning informatyczny | 2 | 30 | inne | z/o |
| Lektorat z języka obcego | 2 | 60 | lekt | z/o |
| BHP | 0,5 | 4 | z | |
| Podstawy ochrony własności intelektualnej | 0,5 | 4 | z | |
| Wychowanie fizyczne [1] | 90 | z/o | ||
| Razem (semestr 1) | 30 | 488 | ||
| Semestr 2 | ||||
| Logika i teoria mnogości II | 5 | 60 | w+ćw | egz+z/o |
| Wprowadzenie do matematyki II | 8 | 90 | w+ćw | egz+z/o |
| Wstęp do informatyki | 6 | 60 | w+ćw | egz+z/o |
| Metody badania funkcjonującego mózgu | 3 | 30 | w | egz |
| Psychologia eksperymentalna | 3 | 30 | ćw | z/o |
| Wstęp do filozofii | 3 | 30 | konw | z/o |
| Lektorat z języka obcego | 2 | 60 | lekt | z/o |
| Razem (semestr 2): | 30 | 360 | ||
| Rok II | ECTS | Wymiar godzin | Forma zajęć | Forma zaliczenia |
| Semestr 3 | ||||
| Psychologia poznawcza I: zasoby poznawcze | 3 | 30 | w | egz |
| Sztuczna inteligencja I: uczenie maszynowe i sieci neuronowe | 4 | 60 | w+ lab | egz+z/o |
| Filozofia umysłu | 4 | 60 | w+ćw | egz+z/o |
| Filozofia języka | 4 | 60 | w+ćw | egz+z/o |
| Programowanie i projektowanie obiektowe | 4 | 60 | w+lab | egz+z/o |
| Lingwistyka I | 4 | 60 | w+ćw | egz+z/o |
| Statystyka z R | 4 | 60 | lab | z/o |
| Pracownia EEG i analiza sygnału I | 2 | 30 | lab | z/o |
| Lektorat z języka obcego | 2 | 60 | lekt | z/o |
| Razem (semestr 3): | 31 | 480 | ||
| Semestr 4 | ||||
| Psycholingwistyka eksperymentalna | 3 | 30 | konw | z/o |
| Sztuczna inteligencja II: zaawansowane techniki deep learning | 5 | 60 | w+lab | egz+z/o |
| Lingwistyka II | 4 | 60 | w+ćw | egz+z/o |
| Pracownia EEG i analiza sygnału II | 2 | 30 | lab | z/o |
| Psychologia poznawcza II: reprezentacja rzeczywistości | 3 | 30 | w | egz |
| Statystyka: modele liniowe (przedmiot obieralny modułu specjalizacyjnego I[2]) | 4 | 60 | w+lab | egz+z/o |
| Teoria obliczeń (przedmiot obieralny modułu specjalizacyjnego I) | 4 | 60 | w+ćw | egz+z/o |
| Wprowadzenie do modeli językowych (przedmiot obieralny modułu specjalizacyjnego I) | 4 | 60 | w+lab | egz+z/o |
| Zaawansowana filozofia języka i umysłu (przedmiot obieralny modułu specjalizacyjnego I) | 4 | 60 | w+ćw | egz+z/o |
| Wprowadzenie do neuronauki poznawczej (przedmiot obieralny modułu specjalizacyjnego I) | 4 | 60 | w+ćw | egz+z/o |
| Lektorat z języka obcego | 2 | 60 | lek | z/o |
| Egzamin certyfikacyjny z języka obcego | 2 | |||
| Razem (semestr 4): | 29 | 390 | ||
| Rok III | ECTS | Wymiar godzin | Forma zajęć | Forma zaliczenia |
| Semestr 5 i 6 | ||||
| Etyka badań naukowych i technologii cyfrowych | 6 | 60 | konw | z/o |
| Academic writing and speaking | 3 | 30 | konw | z/o |
| Przedmioty ogólnouniwersyteckie | 9 | min. 90 | ||
| Moduł specjalizacyjny II [3] | 25 | min. 210 | ||
| Praktyki zawodowe [4] | 5 | 90 | prakt | z/o |
| Zderzenia poznawcze | 3 | 30 | ||
| Projekt badawczy | 9 | 30 | proj | z |
| Razem | 60 | ≥ 540 | ||
| Razem dla całego cyklu: | 180 | ≥ 2258 | ||
- Student jest zobligowany do zaliczenia 90 godzin zajęć z wychowania fizycznego do końca 5-ego semestru studiów.
- Student wybiera przedmioty realizujące przynajmniej 8 punktów ECTS z puli pięciu przedmiotów wchodzących w skład Modułu Specjalizacyjnego I. Wszystkie pięć przedmiotów oferowanych jest każdego roku.
- W ramach Modułu Specjalizacyjnego II można zrealizować zajęcia z Modułu Specjalizacyjnego I, które nie zostały wykorzystane przez studenta do realizacji Modułu Specjalizacyjnego I.
- Student może realizować praktyki zawodowe od 4-ego semestru studiów.
Efekty kształcenia na kognitywistyce: załącznik nr 4Kognitywistyka_po URK 17.06